środa, 7 września 2016

10 zdjęć

      Hejka!
      Dawno mnie tu nie było, rozdział się robi, ale ja nie o tym. A więc (nie zaczyna się zdania od "a więc"), zostałam nominowana do konkursu "10 zdjęć" przez Ive Nerde. Nie kojarzę ani konkursu, ani osoby od nominacji (ha, ha... śmiech na sali...), ale yo - o - lo - lo, kochanie.
A więc... (...)
 
Zasady konkursu: 
1.Napisać to w ciągu 2 tygodni.
2. Wrzucić 10 zdjęć z telefonu lub komputera.
3. Wymienić minimum 3 ulubionych autorów książek.
4. Nominować do tego 10 osób (serio...?)
      No to... zacznijmy, więc "trapezo americano"!
1.  To na początku miało być w tle, ale to irytujące jak Mionka cały czas gada, a Draco w tle udaje, że słucha :)

 2. No i jednak wybrałam to, ale jak długo szukałam tego na laptopie... Bożeszsze...

 3. "I nie potrzeba tu Alohomora, rozkłada nogi i już jest Twoja!" - SzpaRap

4. Lofciam... Kocham go, chciałam mieć to na ekranie, ale się zlewa z godziną...

5. Drapple to lepszy pairing, niż Dramione (żart), tak samo jak Chicron (dobrze to napisałam?).

 6. Fajny rysunek. Po prostu.

 7. Luna jest świetna. Chyba zrobię z nią jakiś wątek...

 8. Stop! Stop! Mówię Ci stop! Ja Cię skądś znam, ziom! Mówię Ci stop! Hej! Mówię Ci stop...!


9. To mam aktualnie na pulpicie, ale zaraz pewnie to się zmieni, często zmieniam tapetę. Ostatnio coś się zepsuło i nie mogę zmieniać avatara, ani ekranu blokady... jest tu jakiś informatyk?



10. Ubóstwiam te listy! Tak samo uwielbiam rozmowy uczniów Hogwartu na Facebook'u! To świetne! Po długich przemyśleniach (niby teraz myślę), postanowiłam dodać tłumaczenie. MOJE tłumaczenie. Przygotujcie się na negatywny szok :D

Drogi Scorpiusie,
Nie zwracaj uwagi na to, co powiedziała Twoja matka, Rose jest cudowną kobietą. Przypomina mi jej matkę. Nie strać swojej miłości, tak jak ja straciłem swoją.
Z poważaniem,
Twój ojciec
Nie mogę się powstrzymać! Numer jedenaście!
Drogi Scorpiusie,
Wiesz, co mówią o byciu niemiłym dla dziewczyny, którą lubisz? To nie działa. Bądź miły i traktuj ją jak księżniczkę. Nie zrób tego samego błędu, co ja.
Z poważaniem,
Twój ojciec

Kocham to <3
Dalej!
1. J. K. Rowling
2. J. R. R. Tolkien
3. Stephen King
Nominuję: Cookie Monster & Sappy, Andromeda, Kamila (dokładniej: Kamila21873), neverwinternight i... no, nie wiem... "Jak się mnie przypomni, to dopiszę" - Babcia Rose (Naucz mnie latać)

Dziękuję, dobranoc.

EDIT: Huncwotka, RuthLessTeam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że napiszesz chociaż krótki komentarz, to naprawdę bardzo mi pomaga przy pisaniu nowych notek. Gdy widzę, że ktoś coś opublikował pod rozdziałem, od razu na moim pyszczku pojawia się uśmiech. Więc jeśli lubisz uszczęśliwiać ludzi, pisz! :D A jeśli nie lubisz, to też coś napisz, co Ci szkodzi.