poniedziałek, 25 lipca 2016

Przywitanie

Witam!
Zaczynam swoją przygodę z Bloggerem. Mam nadzieję, że spodobają wam się moje wypociny i docenicie to, co napisałam. Przyznam, nie jestem zbyt dobra w takich sprawach, więc jeśli gdzieś zmieni się dziwnym trafem czcionka czy coś w ten deseń, to bardzo przepraszam. Będzie przeklinanie, tak dla informacji. Postaram się dodawać nowe notki jak najszybciej i ogarnąć zarys bloga, bo nie ogarniam... właśnie sobie uświadomiłam jakim jestem debilem, skoro nie rozumiem "tak prostej rzeczy". Koniec autodis'u. Mam nadzieję, że czytając tego bloga zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, nieważne jakiego. Czy to będzie pochwała czy konstruktywna krytyka., docenię to. Dziękuje, dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że napiszesz chociaż krótki komentarz, to naprawdę bardzo mi pomaga przy pisaniu nowych notek. Gdy widzę, że ktoś coś opublikował pod rozdziałem, od razu na moim pyszczku pojawia się uśmiech. Więc jeśli lubisz uszczęśliwiać ludzi, pisz! :D A jeśli nie lubisz, to też coś napisz, co Ci szkodzi.